Google+ Dalgın Sular : İskender Savaşır'a Ait Birçok Kaynağın Bulunduğu ‘iskendersavasir.com’ Açıldı!

31 Ekim 2020 Cumartesi

İskender Savaşır'a Ait Birçok Kaynağın Bulunduğu ‘iskendersavasir.com’ Açıldı!



iskendersavasir.com web sitesi, Haziran 2018’de kaybettiğimiz İskender Savaşır’ın kültürel çalışmalarına ulaşmak isteyenlere yardımcı olmak; daha önemlisi onu, hiç tanımamış insanlara tanıtmak amacıyla kuruldu.

Savaşır’ın eşi İştar Gözaydın ve öğrencisi Batuhan Saç'ın önderliğinde ortaya çıkan web ortamına, sizlerin de katkılarını bekliyoruz. İskender Savaşır'a ait sitede bulunmayan her türlü materyali bize ulaştırabilirsiniz...

İskender Savaşır


“Ben konuşmaya devam ediyorum. Benim için eğitim böyle bir şey. İsterseniz çok geriye götürelim bunu, Platon’un Sempozyum’una, konuşmak benim için bir Şölen dir. İçeriz, konuşuruz, tatlı tatlı yanlışlarımızı birbirimize gösteririz. Benim için eğitim denen şey, sözün sürekliliğidir.”

İskender Savaşır


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.